Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 3 Touring (F31) 318 d xDrive (2015.07-2018.02) 150km » 8FK 351 334-421 behr hella service
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (f31) 318 D Xdrive (2015.07-2018.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-421 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-421
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421
8FK 351 334-421
behr hella 8FK 351 334-421 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-421

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:VS16
Ilość żeber:6
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 682 592
FORD      1 706 375
FORD      1 712 520
FORD      1 785 211
FORD      1 852 376
FORD      AV6119D629CA
FORD      AV6119D629CB
FORD      AV6N19D629AA
FORD      AV6N19D629AB
VOLVO      3 129 125 4
VOLVO      3 136 980 0
VOLVO      BG9N19D629AA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-421 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.