Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 8FK 351 334-531 behr hella service
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-531 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-531 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-531
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-531
8FK 351 334-531
behr hella 8FK 351 334-531 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-531

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:VS16
Ilość żeber:7
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:128
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-531 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 383 679
FORD      1 421 335
FORD      1 432 767
FORD      1 444 893
FORD      1 678 411
FORD      1383679
FORD      1421335
FORD      1444893
FORD      3M5H19497AD
FORD      6C1119D629BC
FORD      6C1119D629BD
FORD      6C1119D629BE

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-531 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.