Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
Sposób mocowania amortyzatora | górne oko |
Sposób mocowania amortyzatora | dolny trzon |
nr EAN | 4025258493523 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement (Oil) 15-069115 BILSTEIN
BEDFORD | 22 012 512 | |
BEDFORD | 436490 | |
BEDFORD | 9 004 342 | |
BEDFORD | 90 007 526 | |
BEDFORD | 90 007 589 | |
BEDFORD | 90 008 645 | |
BEDFORD | 90 010 119 | |
BEDFORD | 90 094 802 | |
BEDFORD | 90 095 026 | |
BEDFORD | 90 222 806 | |
BEDFORD | 90 271 448 | |
BEDFORD | 90 272 379 | |
OPEL | 22 012 512 | |
OPEL | 436 050 | |
OPEL | 436 490 | |
OPEL | 436 522 | |
OPEL | 436 525 | |
OPEL | 436 534 | |
OPEL | 436 544 | |
OPEL | 436 565 | |
OPEL | 436 567 | |
OPEL | 9 004 342 | |
OPEL | 90 007 526 | |
OPEL | 90 007 589 | |
OPEL | 90 008 645 | |
OPEL | 90 010 119 | |
OPEL | 90 094 802 | |
OPEL | 90 095 026 | |
OPEL | 90 222 806 | |
OPEL | 90 271 448 | |
OPEL | 90 272 379 | |
OPEL | 903 72 081 | |
VAUXHALL | 436 490 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement (Oil) 15-069115 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement (Oil) 15-069115 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.