Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
nr EAN | 4025258429744 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-019444 BILSTEIN
BEDFORD | 22 012 270 | |
BEDFORD | 22 012 271 | |
BEDFORD | 22 012 272 | |
BEDFORD | 9 003 101 | |
BEDFORD | 9 003 102 | |
BEDFORD | 9 003 103 | |
BEDFORD | 9 290 473 | |
BEDFORD | 9 293 981 | |
BEDFORD | 9 293 985 | |
BEDFORD | 90 093 722 | |
BEDFORD | 90 094 150 | |
BEDFORD | 90 094 151 | |
BEDFORD | 90 094 152 | |
BEDFORD | 90 094 631 | |
BEDFORD | 90 105 586 | |
ISUZU | 8-29207-076-0 | |
ISUZU | 8-94203-209-1 | |
OPEL | 22 012 270 | |
OPEL | 22 012 271 | |
OPEL | 22 012 272 | |
OPEL | 342 001 | |
OPEL | 342 003 | |
OPEL | 342 004 | |
OPEL | 342 005 | |
OPEL | 342 007 | |
OPEL | 342 080 | |
OPEL | 342 086 | |
OPEL | 344 189 | |
OPEL | 9 003 101 | |
OPEL | 9 003 102 | |
OPEL | 9 003 103 | |
OPEL | 9 290 473 | |
OPEL | 9 293 981 | |
OPEL | 9 293 985 | |
OPEL | 90 093 722 | |
OPEL | 90 094 150 | |
OPEL | 90 094 151 | |
OPEL | 90 094 152 | |
OPEL | 90 094 631 | |
OPEL | 90 105 586 | |
VAUXHALL | 342 080 | |
VAUXHALL | 342 086 | |
CHEVROLET | 900 94 150 | |
CHEVROLET | 900 94 152 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-019444 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-019444 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.