| Wysokość [mm] | 54 |
| Szerokość [mm] | 39,8 |
| Masa [g] | 190 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,3 |
| Twardość (wg Rockwell) [HRC] | 75 |
| nr EAN | 1000000010854 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 2514 BIRTH
| AUDI | 1K0 407 182 | |
| AUDI | 1K0 407 182 F | |
| AUDI | 5Q0 407 182 | |
| AUDI | 5Q0 407 182 A | |
| SEAT | 1K0 407 182 | |
| SEAT | 1K0 407 182 F | |
| SEAT | 5Q0 407 182 | |
| SEAT | 5Q0 407 182 A | |
| SKODA | 1K0 407 182 | |
| SKODA | 1K0 407 182 F | |
| SKODA | 5Q0 407 182 | |
| SKODA | 5Q0 407 182 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 182 | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 182 F | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 182 | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 182 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 2514 BIRTH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.