Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 986 134 303 bosch

Zacisk hamulca 0 986 134 303 BOSCH

0 986 134 303 Zacisk hamulca BOSCH
bosch 0 986 134 303
Zacisk hamulca 0 986 134 303
0 986 134 303
bosch 0 986 134 303 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 0 986 134 303 bosch

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR2168

numer części:

0 986 134 303

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 46
Szerokość wewnętrzna [mm] 77,5
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
parzyste numery artykułów 0 986 135 303
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 613
nr EAN 4047025144476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 134 303 BOSCH

Koszt kaucji: 243.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-

Zacisk hamulca 0 986 134 303 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Zacisk hamulca 0 986 134 303 producenta BOSCH

PEUGEOT

1607876380, 4401J8

CITROËN

1607876380, 4401J8

numery OEM:
CITROËN      16 078 763 80
CITROËN      4401 J8
PEUGEOT      16 078 763 80
PEUGEOT      4401 J8

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 134 303 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 134 303 BOSCH:

Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
Michał, Ostrowiec Świętokrzyski
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.