Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 986 437 035 bosch

Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 035 BOSCH

0 986 437 035 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 986 437 035
1,843.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP1H3/R70/10-89S

numer części:

0 986 437 035

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Rodzaj paliwa olej napędowy
nr EAN 4047024895812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 035 BOSCH

Koszt kaucji: 492.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa CR (stan profesjonalnie regenerowany) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 159, FIAT BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, MULTIPLA, STILO 1.3D/1.9D 04.01-

Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 035 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 035 producenta BOSCH

FIAT

55205935

ALFA ROMEO

55205935

numery OEM:
ALFA ROMEO      55205935
FIAT      55205935

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 035 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 035 BOSCH:

Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.