Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 986 473 223 bosch

Zacisk hamulca 0 986 473 223 BOSCH

0 986 473 223 Zacisk hamulca BOSCH
bosch 0 986 473 223
Zacisk hamulca 0 986 473 223
0 986 473 223
bosch 0 986 473 223 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 0 986 473 223 bosch

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR1195

numer części:

0 986 473 223

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 38
Szerokość wewnętrzna [mm] 55,4
System hamulcowy Lucas
Materiał Aluminium / żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
parzyste numery artykułów 0 986 474 223
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 606
nr EAN 4047024338944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 473 223 BOSCH

Koszt kaucji: 243.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA G, MERIVA A, ZAFIRA A 1.3D-2.2D 04.99-05.10

Zacisk hamulca 0 986 473 223 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zacisk hamulca 0 986 473 223 producenta BOSCH

OPEL

542047, 542467, 93170606, 93176084

numery OEM:
OPEL      5 42 047
OPEL      5 42 467
OPEL      93170606
OPEL      93176084
VAUXHALL      93170606
VAUXHALL      93176084
HOLDEN      93 170 606

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 473 223 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 473 223 BOSCH:

Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
Michał, Ostrowiec Świętokrzyski
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.