Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » 0 986 479 C75 bosch

Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 BOSCH

0 986 479 C75 Tarcza hamulcowa BOSCH
bosch 0 986 479 C75
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75
0 986 479 C75
bosch 0 986 479 C75 Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 bosch
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

BD2214

numer części:

0 986 479 C75

producent:

BOSCH

średnica zewnętrzna [mm] 320
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 25
Minimalna grubość [mm] 23
Wysokość [mm] 48,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Średnica otworu centrującego [mm] 63,6
Ilość otworów 5
Powierzchnia pokryty
Przetwarzanie wysoko nawęglany
spełnia wymagania Normy ECE ECE-R90
Średnica otworu do [mm] 13,8
nr EAN 4047025482554


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 BOSCH

Tarcza hamulcowa przód L/P pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50, FORD FOCUS II 1.5-2.5 12.03-08.19

Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE tarczy hamulcowej 0 986 479 C75 producenta BOSCH

VOLVO

274521, 31262720, 31302573, 31329122, 31381376, 31400942

FORD

1368548, 1384290, 1677434, 3M512C375CD, 3M512C375CB, 3M512C375CC

numery OEM:
FORD      1368548
FORD      1384290
FORD      1677434
FORD      3M51 2C375 CD
FORD      3M51 2C375-CB
FORD      3M51 2C375-CC
VOLVO      274521
VOLVO      31262720
VOLVO      31302573
VOLVO      31329122
VOLVO      31381376
VOLVO      31400942

Zastosowanie Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa 0 986 479 C75 BOSCH:

Zbigniew Chwedyna
2011-01-28
 5/5
Tarcze mają za sobą prawie 30 tys. kilometrów. Sprawują się bez zarzutu. Małe ślady zużycia. Bezawaryjna praca. Następnym razem także zakupię ten towar. POLECAM. Zb. Ch.
Waldemar, Wodzisław Sląski
2023-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Gdańsk
2025-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kacper, Konstancin Jeziorna
2020-03-24
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Andrzej, Gdańsk
2019-09-19
 5/5
Mój samochód słabo jeździ na tarczach niższej jakości Dlatego kupuję zawsze tylko bosch
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Moje autko jeździ na tarczach 0 986 479 388 wspaniale. Lubię sportową jazdę więc Zainwestowałem lepsze tarcze
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Wełtyń
2021-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Zduńska Wola
2022-05-15
 3/5
kupilem na tył tarcze boscha, dwa lata wczesniej na przód kupowałem tarcze ate. Boche po dwóch tygodniach pokryły się rdzą na bebnie od zewnątrz, gdzie na ate po dwóch latach nie ma czegoś takiego bo fabrycznie mają taką fajną szarą powłokę a bosch gołą stal :( przy alufelgach niestety wygląda to paskudnie. Same tarcze bez zastrzeżeń.
Tomasz, Gliwice
2022-08-11
 5/5
o,
Marek, Reda
2025-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lubin
2022-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, ŻURAWIEC
2022-10-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chojnice
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Mysłów
2021-10-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, Poraj
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Świnoujście
2022-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2018-10-02
 5/5
dobre tarcze, dobra cena
Marcin, Łasin
2019-09-05
 5/5
Tarcze tego producenta są trochę droższe niż inne na rynku ale warto zapłacić
Mariusz, Rzeszów
2023-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Zawiercie
2022-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Gdynia
2022-06-17
 5/5
Ok
Ireneusz, Świnoujście
2022-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kętrzyn
2023-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Gdańsk
2025-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Jelcz-Laskowice
2020-06-16
 5/5
Bardzo dobra jakość
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.