Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford RANGER IV 2.0 EcoBlue 4x4 (P703) (2022-???) 170km » K S00 000 671 bosch
wybrany samochód: 
Ford Ranger Iv 2.0 Ecoblue 4x4 (p703) (2022-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 671 BOSCH

K S00 000 671 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 671
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 671
K S00 000 671

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 671

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025451284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 671 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES E (W212), E T-MODEL (S212), SLK (R172) 1.8 01.09-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 466 43 01
MERCEDES-BENZ      006 466 43 01 80
MERCEDES-BENZ      006 466 65 01
MERCEDES-BENZ      006 466 65 01 80
MERCEDES-BENZ      646 643 01 80
MERCEDES-BENZ      646 665 01 80
MERCEDES-BENZ      64664301
MERCEDES-BENZ      64666501
MERCEDES-BENZ      A 006 466 43 01
MERCEDES-BENZ      A 006 466 43 01 80
MERCEDES-BENZ      A 006 466 65 01
MERCEDES-BENZ      A 006 466 65 01 80
MERCEDES-BENZ      A 646 643 01 80
MERCEDES-BENZ      A 646 665 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 671 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 671 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.