Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 (1995.08-1997.09) 430km » K S01 900 032 bosch
wybrany samochód: 
Porsche 911 (993) 3.6 Turbo Gt2 4 (1995.08-1997.09) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza K S01 900 032 BOSCH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 900 032

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Układ kierowniczybez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczybez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz manszetami układu kierowniczego
nr EAN4047026358902

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza K S01 900 032 BOSCH

Koszt kaucji: 1,968.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: AUDI A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, VW POLO IV 1.0-2.0 08.99-11.09
numery OEM:
AUDI      6Q1 423 055 G
AUDI      6Q1 423 061 G
AUDI      6Q1 423 061 M
AUDI      6Q1 423 061 MX
AUDI      8Z1 423 052
AUDI      8Z1 423 052 X
AUDI      8Z1 423 055 B
AUDI      8Z1 423 055 E
AUDI      8Z1 423 055 F
AUDI      8Z1 423 055 J
AUDI      8Z1 423 055 L
AUDI      8Z1 423 061 E
AUDI      8Z1 423 061 L
SEAT      6Q1 423 055 G
SEAT      6Q1 423 061 G
SEAT      6Q1 423 061 M
SEAT      6Q1 423 061 MX
SEAT      8Z1 423 052
SEAT      8Z1 423 052 X
SEAT      8Z1 423 055 B
SEAT      8Z1 423 055 E
SEAT      8Z1 423 055 F
SEAT      8Z1 423 055 J
SEAT      8Z1 423 055 L
SEAT      8Z1 423 061 E
SEAT      8Z1 423 061 L
SKODA      6Q1 423 055 G
SKODA      6Q1 423 061 G
SKODA      6Q1 423 061 M
SKODA      6Q1 423 061 MX
SKODA      8Z1 423 052
SKODA      8Z1 423 052 X
SKODA      8Z1 423 055 B
SKODA      8Z1 423 055 E
SKODA      8Z1 423 055 F
SKODA      8Z1 423 055 J
SKODA      8Z1 423 055 L
SKODA      8Z1 423 061 E
SKODA      8Z1 423 061 L
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 G
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 G
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 M
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 MX
VOLKSWAGEN      8Z1 423 052
VOLKSWAGEN      8Z1 423 052 X
VOLKSWAGEN      8Z1 423 055 B
VOLKSWAGEN      8Z1 423 055 E
VOLKSWAGEN      8Z1 423 055 F
VOLKSWAGEN      8Z1 423 055 J
VOLKSWAGEN      8Z1 423 055 L
VOLKSWAGEN      8Z1 423 061 E
VOLKSWAGEN      8Z1 423 061 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza K S01 900 032 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza K S01 900 032 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.