Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » M 23 020 brembo

Pompa hamulcowa M 23 020 BREMBO

M 23 020 Pompa hamulcowa BREMBO
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 23 020

producent:

BREMBO

System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8432509608821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 23 020 BREMBO

Pompa hamulcowa M 23 020 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa hamulcowa M 23 020 producenta BREMBO

FIAT

7767151, 795622, 9945760, 9945762, 9945834, 9947099, 9948315, 9950521

LANCIA

71739592, 9945762

ALFA ROMEO

71739592

numery OEM:
ALFA ROMEO      71739592
FIAT      7767151
FIAT      795622
FIAT      9945760
FIAT      9945762
FIAT      9945834
FIAT      9947099
FIAT      9948315
FIAT      9950521
LANCIA      71739592
LANCIA      9945762

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 23 020 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.