Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M5 |
Średnica [mm] | 6,1 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Długość całkowita [mm] | 77 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,3 |
Moment gnący [Nm] | 45 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 25 |
Długość opakowania [cm] | 10,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,72 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,5 |
nr EAN | 4044197403097 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH70/102 CHAMPION
ALFA ROMEO | 116 61 05 358 00 | |
ALFA ROMEO | 116 76 05 358 01 | |
ALFA ROMEO | 60507123 | |
ALFA ROMEO | 71735461 | |
FIAT | 60507123 | |
RENAULT | 7701414084 | |
VOLVO | 1542319 | |
VOLVO | 1542411 | |
GLAS | B 24 SR |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH70/102 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.