
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 77 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 26 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 3 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 4 |
| nr EAN | 8717613043660 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-202 DENSO
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
116610535800, 116760535801
ERC8648
| ALFA ROMEO | 116610535800 | |
| ALFA ROMEO | 116760535801 | |
| FIAT | 60507123 | |
| NISSAN | 997261 | |
| RENAULT | 7701414084 | |
| VOLVO | 1542319 | |
| LAND ROVER | ERC8648 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-202 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-202 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.