Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 12.0733 cofle

linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 12.0733 COFLE

12.0733 linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot COFLE
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

12.0733

producent:

COFLE

CITROEN,FIAT,PEUGEOT NEMO,FIORINO ,QUBO,BIPPER LEWY, bębny 12/2007- 1677/1402
z tyłu z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 12.0733 COFLE

LINKA HAM COFLE 12.0733 CITROEN NEMO/FIAT FIORINO/QUBO/PEUGEOT BIPER 08-

linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 12.0733 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 12.0733 producenta COFLE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 12.0733 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.