
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Długość [mm] | 710 |
| nr EAN | 4010858878849 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX10X710 CONTITECH
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
1631113, 6158759, 85EF8620AA, 85EF8620AB, 85EF8620BA
068903137AM, 068903137AP
7700621031, 7700704698
5750F6, 5750ST, 91536338
575073, 5750ST
4503472, 4511850, 7610476
19201350, 99919201350
21083701720, 3701720
9004832126, 9004832126000
| AUDI | 068903137AM | |
| AUDI | 068903137AP | |
| AUSTIN | GFB10725 | |
| CITROËN | 5750F6 | |
| CITROËN | 5750ST | |
| CITROËN | 91536338 | |
| DAIHATSU | 90048-32126 | |
| DAIHATSU | 9004832126000 | |
| FIAT | 4503472 | |
| FIAT | 4511850 | |
| FIAT | 7610476 | |
| FORD | 1631113 | |
| FORD | 6158759 | |
| FORD | 85EF8620AA | |
| FORD | 85EF8620AB | |
| FORD | 85EF8620BA | |
| LADA | 21083701720 | |
| LADA | 3701720 | |
| PEUGEOT | 575073 | |
| PEUGEOT | 5750ST | |
| PORSCHE | 19201350 | |
| PORSCHE | 99919201350 | |
| RENAULT | 7700621031 | |
| RENAULT | 7700704698 | |
| ROVER | GFB260 | |
| VOLVO | 950805 |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX10X710 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX10X710 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.