Szerokość [mm] | 10,0 |
Długość [mm] | 813,0 |
nr EAN | 8021787511055 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A0813C DAYCO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
32411288291, 32421311576, 32421311578, 32421316785
5013519, 5013520, 6049674, 6077865, 801F6C301DA, A850X8620NA
4171293, 4306859, 4332785, 4335587, 60574816, 7303462, 7540063, 7597531, 7668520, 8322026
13H389, 13H589, 13H8389, 13H859, GCB10813, GFB102, GFB10813, GFB185, GFB193, GFB251
4335587
2521111000
BMW | 32411288291 | |
BMW | 32421311576 | |
BMW | 32421311578 | |
BMW | 32421316785 | |
FIAT | 4171293 | |
FIAT | 4306859 | |
FIAT | 4332785 | |
FIAT | 4335587 | |
FIAT | 60574816 | |
FIAT | 7303462 | |
FIAT | 7540063 | |
FIAT | 7597531 | |
FIAT | 7668520 | |
FIAT | 8322026 | |
FORD | 5013519 | |
FORD | 5013520 | |
FORD | 6049674 | |
FORD | 6077865 | |
FORD | 801F6C301DA | |
FORD | A850X8620NA | |
IVECO | 4335587 | |
MITSUBISHI | MD005350 | |
MITSUBISHI | MD005351 | |
ROVER | 13H389 | |
ROVER | 13H589 | |
ROVER | 13H8389 | |
ROVER | 13H859 | |
ROVER | GCB10813 | |
ROVER | GFB102 | |
ROVER | GFB10813 | |
ROVER | GFB185 | |
ROVER | GFB193 | |
ROVER | GFB251 | |
TOYOTA | 9933110811 | |
VOLVO | 950371 | |
HYUNDAI | 2521111000 | |
VAG | 076903137 | |
VAG | 3991260 | |
VAG | X039652540 |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A0813C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A0813C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.