Szerokość [mm] | 10,0 | |
Długość [mm] | 888,0 | |
nr EAN | 8021787511178 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A0888C DAYCO
BEDFORD | 90091742 | |
BMW | 32421706750 | |
BMW | 32421718953 | |
CITROËN | 128054 | |
DAF | 13H4366 | |
DAF | 26181A | |
FIAT | 101947 | |
FIAT | 4150202 | |
FIAT | 4470182 | |
FIAT | 5990576 | |
FIAT | 5990790 | |
FIAT | 7609093 | |
FIAT | 7692630 | |
FORD | 1502521 | |
FORD | 715F8820ABA | |
HONDA | 56992PE0003 | |
HONDA | 56992PEO003 | |
HONDA | 56992PP2E01 | |
HONDA | 56992PP2E010 | |
HONDA | 56992PP2E02 | |
HONDA | 56992PP2E020 | |
HONDA | 56992PR3003 | |
MAZDA | 175713715 | |
MAZDA | B30318381 | |
MAZDA | B601183818B | |
MAZDA | B601183819A | |
MAZDA | B601183819B | |
MAZDA | B60118381A9F | |
MAZDA | RF1G18380 | |
MERCEDES-BENZ | 0009975992 | |
NISSAN | 1172021000 | |
NISSAN | 1172023100 | |
NISSAN | 11720N9710 | |
NISSAN | 11720N9710TM | |
NISSAN | 11720N9790KE | |
NISSAN | 11720U0105 | |
PEUGEOT | 128054 | |
PORSCHE | 99919220050 | |
ROVER | 13H3820 | |
ROVER | 13H4583 | |
ROVER | 13H8309 | |
ROVER | GFB127 | |
ROVER | GFB182 | |
ROVER | GFB196 | |
ROVER | GFB223 | |
ROVER | GFB700 | |
TALBOT | 7932583844 | |
TOYOTA | 9932100885 | |
TOYOTA | 9932150885 | |
TOYOTA | 9952110885 | |
TOYOTA | 9952110887 | |
TOYOTA | 9952110889 | |
VAUXHALL | 90016655 | |
VOLVO | 419407 | |
VOLVO | 460481 | |
VOLVO | 950351 | |
VOLVO | 950807 | |
VOLVO | 960282 | |
VOLVO | 966905 | |
VOLVO | 976411 | |
VOLVO | 980224 | |
VAG | 053121039A | |
FERRARI | 103201A |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A0888C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A0888C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020