Szerokość [mm] | 10,0 |
Długość [mm] | 1150,0 |
nr EAN | 8021787511628 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A1150C DAYCO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
0029976292, 0029976392, 0029977692, 0069971492, 0069971592, 0069978592, 007753009526, 69971592, A0029976292, A0029976392, A0029977692, A0069971492, A0069971592, A0069978592, A007753009526
074903137AC, 074903137AF
0023223095, 7700729371, 7700858762, 7701068434
958316, 960293, 966696, 966869, 968910, 976486
AUSTIN | AEC289 | |
BEDFORD | 7180689 | |
BEDFORD | 8819770 | |
FIAT | 60524560 | |
FORD | 1506943 | |
FORD | 6044994 | |
FORD | 6058201 | |
FORD | 72TF8620DA | |
FORD | 76TF6620DA | |
FORD | 76TF8620DA | |
FORD | 78TF8620EA | |
MERCEDES-BENZ | 0029976292 | |
MERCEDES-BENZ | 0029976392 | |
MERCEDES-BENZ | 0029977692 | |
MERCEDES-BENZ | 0069971492 | |
MERCEDES-BENZ | 0069971592 | |
MERCEDES-BENZ | 0069978592 | |
MERCEDES-BENZ | 007753009526 | |
MERCEDES-BENZ | 69971592 | |
MERCEDES-BENZ | A0029976292 | |
MERCEDES-BENZ | A0029976392 | |
MERCEDES-BENZ | A0029977692 | |
MERCEDES-BENZ | A0069971492 | |
MERCEDES-BENZ | A0069971592 | |
MERCEDES-BENZ | A0069978592 | |
MERCEDES-BENZ | A007753009526 | |
OPEL | 1340689 | |
RENAULT | 0023223095 | |
RENAULT | 7700729371 | |
RENAULT | 7700858762 | |
RENAULT | 7701068434 | |
SAAB | 130564 | |
TOYOTA | 9091602100 | |
VOLVO | 958316 | |
VOLVO | 960293 | |
VOLVO | 966696 | |
VOLVO | 966869 | |
VOLVO | 968910 | |
VOLVO | 976486 | |
VOLKSWAGEN | 074903137AC | |
VOLKSWAGEN | 074903137AF | |
VAG | 023903137H | |
VAG | 074903137AC | |
VAG | 074903137AF |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A1150C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A1150C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.