
| Szerokość [mm] | 10,0 |
| Długość [mm] | 1175,0 |
| nr EAN | 8021787511642 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A1175C DAYCO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
1502949, 1629875, 5029455, 70TN6620AA, 70TN8620AA, 715F8620AEA, 723F8620AEA, 723F8820AEA, 800722, 85HF6G301BB, 930X8620DA, 95X1175LA
070903137
7700697974, 7700731789, 7701010887, 7701029702, 7701029708
575004
9361791
| BMW | 1737925 | |
| DODGE | 1238517 | |
| FIAT | 82310543 | |
| FORD | 1502949 | |
| FORD | 1629875 | |
| FORD | 5029455 | |
| FORD | 70TN6620AA | |
| FORD | 70TN8620AA | |
| FORD | 715F8620AEA | |
| FORD | 723F8620AEA | |
| FORD | 723F8820AEA | |
| FORD | 800722 | |
| FORD | 85HF6G301BB | |
| FORD | 930X8620DA | |
| FORD | 95X1175LA | |
| ISUZU | 5136711270 | |
| ISUZU | 5136711280 | |
| MERCEDES-BENZ | 0029975092 | |
| MERCEDES-BENZ | 0029978092 | |
| MERCEDES-BENZ | 0039979592 | |
| MERCEDES-BENZ | 007753009514 | |
| MERCEDES-BENZ | A0029978092 | |
| MERCEDES-BENZ | A007753009514 | |
| PEUGEOT | 575004 | |
| RENAULT | 7700697974 | |
| RENAULT | 7700731789 | |
| RENAULT | 7701010887 | |
| RENAULT | 7701029702 | |
| RENAULT | 7701029708 | |
| ROVER | 13H7104 | |
| SAAB | 9361791 | |
| TOYOTA | 9091602152 | |
| TOYOTA | 9091602334 | |
| TOYOTA | 9091602408 | |
| TOYOTA | 9091602497 | |
| VOLVO | 958317 | |
| VOLVO | 966383 | |
| VOLVO | 968326 | |
| VOLVO | 976488 | |
| VOLVO | 976532 | |
| VOLKSWAGEN | 070903137 | |
| DACIA | 6000583845 | |
| VAG | 070903137 |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A1175C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A1175C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.