Szerokość [mm] | 13,0 |
Długość [mm] | 1375,0 |
nr EAN | 8021787514124 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 13A1375C DAYCO
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
9932201370, 9933201360, 9952211363, 9952211375
CHRYSLER | 3894506 | |
CHRYSLER | MB199599 | |
FIAT | 4300241 | |
FORD | 86514618 | |
FORD | C20Z8620S | |
FORD | C3OE8620C | |
FORD | C3OZ8620C | |
FORD | C4ZE8620B | |
FORD | C5AE8620K | |
FORD | C5AZ8620E | |
FORD | C5ZZ8620A | |
FORD | C6JS8620D | |
FORD | C7TA8620H | |
FORD | C7TA8620S | |
FORD | C7ZE8620B | |
FORD | C9HS8620D | |
FORD | C9OE8620B | |
FORD | C9PZ8620CS | |
FORD | D0TE8620D | |
FORD | D1DE8620AA | |
FORD | D1TE8620CA | |
FORD | D20E8620ZA | |
FORD | D2AE8620ZA | |
FORD | D2DE8620FA | |
FORD | D2TE8620AUA | |
FORD | D2TE8620BFA | |
FORD | D2ZE8620AFA | |
FORD | D2ZE8620MA | |
FORD | D2ZE8620NA | |
FORD | D4NN10C318A | |
FORD | D8NN10C318CA | |
FORD | D9HS8A615BA | |
FORD | E0TE8A615HA | |
FORD | E1TE8620BA | |
FORD | E3TE8A615AA | |
FORD | E3TZ8620Y | |
FORD | E4HT8620AAA | |
FORD | E4HT8620EA | |
FORD | E4PZ8620H | |
FORD | E8HT8A615LA | |
FORD | E8HZ8620K | |
MITSUBISHI | 4252394 | |
NISSAN | 0197811364 | |
NISSAN | 21067L6801 | |
OPEL | 894218575E9 | |
SUBARU | A525 | |
SUBARU | A53 | |
TOYOTA | 9932201370 | |
TOYOTA | 9933201360 | |
TOYOTA | 9952211363 | |
TOYOTA | 9952211375 |
Zastosowanie Pasek klinowy 13A1375C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 13A1375C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.