Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.9 CDTI (L70) (2005.08-2012.12) 101km » DC70065 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Nadwozie Zamknięte / Kombi (l70) 1.9 Cdti (l70) (2005.08-2012.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC70065 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

 

    Ocena:
numer części:

DC70065

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Nissin
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:30
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:30
Ograniczenia producenta:NIH

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC70065 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC70065 HONDA CIVIC III 1.6I, 1.6I VTEC ED4/ED7/EE9 88 - 92 TYŁ PRAWY
numery OEM:
HONDA      43018-SK7-000
HONDA      43018SK7000
HONDA      43210-SH3-G01
HONDA      43210-SH3-G02
HONDA      43210-SH3-G03
HONDA      43210-SH3-G04
HONDA      43210-SH3-J01
HONDA      43210-SH3-N31
HONDA      43210-SK7-033
HONDA      43210SH3G01
HONDA      43210SH3G02
HONDA      43210SH3G03
HONDA      43210SH3G04
HONDA      43210SH3J01
HONDA      43210SH3N31
HONDA      43210SK7033

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC70065 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu