Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT (2005.04-2011.12) 261km » 212640 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse Iv (dk_a) 3.8 Gt (2005.04-2011.12) 261km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212640 NK

212640 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

212640

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212639
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]30
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]239
nr EAN5700750050199

skład zestawu:
8699086 Tłoczek, zacisk hamulca
8899058 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999023 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212640 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HONDA      43018SK7000
HONDA      43210SH3G01
HONDA      43210SH3G02
HONDA      43210SH3G03
HONDA      43210SH3G04
HONDA      43210SH3J01
HONDA      43210SH3N31
HONDA      43210SK7033

Zastosowanie Zacisk hamulca 212640 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu