Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 (F53, F5P) 40 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.07-???) 204km » DC71927 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 40 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.07-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC71927 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC71927 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC71927

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Ate
System hamulcowy:ATE
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:42
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:9
średnica [mm]:42

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC71927 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC71927 MERCEDES 200-300 SERIES (124) 300, 24V 09/89 - 06/93 TYŁ PRAWY
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004207583
zamienniki:
0 986 473 972
brak
BOSCH
2133140
NK

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC71927 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu