Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC71944 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC71944 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC71944 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC71944

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Nissin
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:34
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:34
Ograniczenia producenta:NIH

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC71944 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC71944 HONDA PRELUDE III 2.0, 2.0I BA4 88 - 04/92 TYŁ LEWY
numery OEM:
HONDA      43230-SF1-003
HONDA      43230-SF1-013
HONDA      43230-SF1-023
HONDA      43230-SF1-023/S
HONDA      43230-SF1-033
HONDA      43230-SF1-043
HONDA      43230-SF1-063
HONDA      43230-SF1-J00
HONDA      43230-SF1-J01
HONDA      43230-SF1-S05
HONDA      43230SF1003
HONDA      43230SF1013
HONDA      43230SF1023
HONDA      43230SF1023S
HONDA      43230SF1033
HONDA      43230SF1043
HONDA      43230SF1063
HONDA      43230SF1J00
HONDA      43230SF1J01
HONDA      43230SF1S05

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC71944 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu