Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHQ159E trw

Zacisk hamulca BHQ159E TRW

BHQ159E Zacisk hamulca TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHQ159E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NIH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 34
parzyste numery artykułów BHQ160E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937429295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHQ159E TRW

Koszt kaucji: 28.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (regenerowany) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V 2.0/2.2 01.90-02.98
numery OEM:
HONDA      43019-SV4-A00
HONDA      43019-SV4-A01
HONDA      43230-SF1-003
HONDA      43230-SF1-043
HONDA      43230-SF1-053
HONDA      43230-SF1-063
HONDA      43230-SF1-J00
HONDA      43230-SF1-J01
HONDA      43230-SF1-S01
HONDA      43230-SF1-S02
HONDA      43230-SF1-S03
HONDA      43230-SF1-S04
HONDA      43230-SL4-950
HONDA      43230-SL4-951
HONDA      43230-SM4-951
HONDA      43230-SM4-952
HONDA      43230-SM4-953
HONDA      43230-SM4-954
HONDA      43230-SM4-G01
HONDA      43230-SM4-G02
HONDA      43230-SM4-G03
HONDA      43230-SM4-G04
HONDA      43230-SV4-A01
HONDA      43230-SV4-A02
HONDA      43230SF1S05HS
HONDA      43230SM4G04HS
zamienniki:
0 986 47A 032
brak
BOSCH
J3214032
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADH24521
brak
BLUE PRINT
ADH24539
brak
BLUE PRINT
F 28 018
brak
BREMBO
F 28 030
brak
BREMBO
38213600
brak
TEXTAR
RX349883A0
brak
FTE automotive GmbH
FCL692820
brak
FERODO
FCL692866
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca BHQ159E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHQ159E TRW:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BHQ159Ezobacz instrukcję montażu BHQ159E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu