Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHQ159E trw

Zacisk hamulca BHQ159E TRW

BHQ159E Zacisk hamulca TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHQ159E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NIH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 34
parzyste numery artykułów BHQ160E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937429295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHQ159E TRW

Koszt kaucji: 28.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (regenerowany) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V 2.0/2.2 01.90-02.98
numery OEM:
HONDA      43019-SV4-A00
HONDA      43019-SV4-A01
HONDA      43230-SF1-003
HONDA      43230-SF1-043
HONDA      43230-SF1-053
HONDA      43230-SF1-063
HONDA      43230-SF1-J00
HONDA      43230-SF1-J01
HONDA      43230-SF1-S01
HONDA      43230-SF1-S02
HONDA      43230-SF1-S03
HONDA      43230-SF1-S04
HONDA      43230-SL4-950
HONDA      43230-SL4-951
HONDA      43230-SM4-951
HONDA      43230-SM4-952
HONDA      43230-SM4-953
HONDA      43230-SM4-954
HONDA      43230-SM4-G01
HONDA      43230-SM4-G02
HONDA      43230-SM4-G03
HONDA      43230-SM4-G04
HONDA      43230-SV4-A01
HONDA      43230-SV4-A02
HONDA      43230SF1S05HS
HONDA      43230SM4G04HS
zamienniki:
0 986 47A 032
brak
BOSCH
J3214032
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADH24521
brak
BLUE PRINT
ADH24539
brak
BLUE PRINT
F 28 018
brak
BREMBO
F 28 030
brak
BREMBO
38213600
brak
TEXTAR
RX349883A0
brak
FTE automotive GmbH
FCL692820
brak
FERODO
FCL692866
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca BHQ159E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHQ159E TRW:

Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
zobacz instrukcję montażu BHQ159Ezobacz instrukcję montażu BHQ159E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu