Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3214009 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3214009 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3214009 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3214009
 

    Ocena:
numer części:

J3214009

Średnica [mm] 34
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
System hamulcowy NISSIN
System hamulcowy LUCAS
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9300000
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9321000
alternatywny zestaw naprawczy J3284009
alternatywny zestaw naprawczy J3294009
nr EAN 4029416115296

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3214009 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V 1.9-2.3 01.90-10.98
numery OEM:
HONDA      43013-SN7-G00
HONDA      43019-SV4-A00
HONDA      43230-SL4-950
HONDA      43230-SL4-951
HONDA      43230-SM4-951
HONDA      43230-SM4-952
HONDA      43230-SM4-953
HONDA      43230-SM4-954
HONDA      43230-SM4-G01
HONDA      43230-SM4-G02
HONDA      43230-SM4-G03
HONDA      43230-SM4-G04
HONDA      43230-SM4-G04HS
HONDA      43230-SV4-A01
HONDA      43230-SV4-A02

Zastosowanie Zacisk hamulca J3214009 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3214009

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu