Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC71979 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC71979 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC71979 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC71979

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Akebono
System hamulcowy:AKEBONO
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:30
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
Opcja wyposażenia:Akebono
średnica [mm]:30
Ograniczenia producenta:4 wheel steering

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC71979 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC71979 MAZDA 626 III 2.0I 16V 4WS GD 87 - 02/92 TYŁ PRAWY
numery OEM:
MAZDA      G238 26 61X
MAZDA      G238 26 98Z
MAZDA      G238-26-61X
MAZDA      G238-26-98Z
MAZDA      G2382661X
MAZDA      G2382698Z
MAZDA      GJ25-26-61X
MAZDA      GJ252661X
MAZDA      GK83 26 980B
MAZDA      GK83-26-980B
MAZDA      GK8326980B
zamienniki:
726992
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC71979 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu