Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC72966 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC72966 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72966 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC72966

dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:232
Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Girling
System hamulcowy:LUCAS
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:38
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:9
Manufacturer: TRW
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72966 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 184.98 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72966 AUDI A3 1.6 101KM 96-03, 1.9TDI 130KM 00-03/ SEAT IBIZA V 1.4TSI 150KM 09- TYŁ LEWY
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1J0615423D
VAG      1J0615423D
VAG      1J0615423G
VAG      6R0615423

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72966 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu