Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC73097 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC73097 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC73097 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC73097

do tłoka o śr. [mm]:38
dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:278
Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:ATE
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:12

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC73097 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 178.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC73097 OPEL VECTRA B 1.8, 2.2 9/00 - 04/02 TYŁ PRAWY
numery OEM:
OPEL      5 42 092
OPEL      542092
OPEL      93172183
VOLKSWAGEN      443 615 124 A
VOLKSWAGEN      443 615 124 F
VOLKSWAGEN      443615124A
VOLKSWAGEN      443615124F
VOLKSWAGEN      857 615 124
VOLKSWAGEN      857615124

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC73097 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu