Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC73206 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC73206 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC73206 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC73206

Drgania:z tłumikiem drgań skrętnych
Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:ATE
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:38
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:9,6
średnica [mm]:38
Ograniczenia producenta:with noise reduction
dla numeru OE:ATE

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC73206 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 193.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC73206 VOLVO 740, 760, 780 SERIES WSZYSTKIE SILNIKI 04/82 - TYŁ LEWY
numery OEM:
VOLVO      1330416-7
VOLVO      13304167
VOLVO      3530757-6
VOLVO      35307576

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC73206 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu