Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q7 Van (4MB, 4MG) 4.0 SQ7 TDI quattro (2016.04-???) 435km » DC80578 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi Q7 Van (4mb, 4mg) 4.0 Sq7 Tdi Quattro (2016.04-???) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC80578 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80578

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:48
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:12,7
średnica [mm]:48

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80578 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80578 BMW 3-SERIES (E21) 316, 318, 320 +INJ 06/75 - 08/82 PRZÓD LEWY
numery OEM:
BMW      34 11 1 150 251
BMW      34 11 1 150 253
BMW      34111115937
BMW      34111150251
BMW      34111150253
zamienniki:
LC2946
brak
DELPHI
LC2947
brak
DELPHI
RS48109E0
brak
FTE automotive GmbH
211501
NK

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80578 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu