Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) SQ7 quattro (2020.02-???) 507km » DC80673 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) Sq7 Quattro (2020.02-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC80673 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80673 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80673

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Bendix
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:48
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:48

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80673 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80673 FORD FIESTA I WSZYSTKIE SILNIKI 76 - 08/83 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
FORD      1 595 762
FORD      1595762
FORD      5 023 217
FORD      5023217
FORD      6 045 898
FORD      6 061 185
FORD      6045898
FORD      6061185
FORD      77FB2L231DD
FORD      77FB2L231DE
FORD      77FB2L231DF

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80673 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu