Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY III Furgon 35 S 15 V, 35 C 15 V (A6HCV3B2, A6HBV4B2, A6HC41B2,... (2002.11-2007.07) 146km » DC80879 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 35 S 15 V, 35 C 15 V (a6hcv3b2, A6hbv4b2, A6hc41b2,... (2002.11-2007.07) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC80879 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80879 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80879

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:22
średnica [mm]:57

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80879 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80879 BMW 5 SERIES (E28) 518, 520, 524, 525, 528 04/81 - 88 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
BMW      34 11 1 151 582
BMW      34 11 1 151 584
BMW      34 11 1 154 608
BMW      34 11 1 154 610
BMW      34111151582
BMW      34111151584
BMW      34111154608
BMW      34111154610
BMW      34111160374
zamienniki:
LC2773
brak
DELPHI
0 986 473 928
brak
BOSCH
RS571402A0
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80879 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu