Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford S-MAX VAN (WA6) 2.0 TDCi (2010.03-2014.12) 163km » DC80900 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Ford S-max Van (wa6) 2.0 Tdci (2010.03-2014.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC80900 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80900 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80900

Zacisk hamulca jedno-/dwuobwodowego:1
Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:44
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:16
Technika połączeń:1Schlauch
Manufacturer: ATE
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80900 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80900 MERCEDES G-CLASS (460) WSZYSTKIE SILNIKI 79 - PRZÓD LEWY
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004208901
MERCEDES-BENZ      0004209301
MERCEDES-BENZ      0024204098
MERCEDES-BENZ      0024214098
MERCEDES-BENZ      0034213998
MERCEDES-BENZ      0034214598
MERCEDES-BENZ      0034214798
MERCEDES-BENZ      0044217898
MERCEDES-BENZ      0064212198
MERCEDES-BENZ      0064212398
MERCEDES-BENZ      0074218398
MERCEDES-BENZ      0084211898
MERCEDES-BENZ      0084212098
MERCEDES-BENZ      6674202901
MERCEDES-BENZ      6674203101
MERCEDES-BENZ      6674203501
MERCEDES-BENZ      6674203701
MERCEDES-BENZ      6674206001
MERCEDES-BENZ      6674206201

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80900 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu