Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC80901 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC80901 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80901 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80901

Zacisk hamulca jedno-/dwuobwodowego:1
Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:44
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:16
średnica [mm]:44
Technika połączeń:1Schlauch
Information 3: 1 inlet
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80901 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80901 MERCEDES G-CLASS (460) WSZYSTKIE SILNIKI 79 - PRZÓD PRAWY
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004208901
MERCEDES-BENZ      0004209401
MERCEDES-BENZ      0024214198
MERCEDES-BENZ      0034214098
MERCEDES-BENZ      0034214698
MERCEDES-BENZ      0034214898
MERCEDES-BENZ      0044217998
MERCEDES-BENZ      0064212298
MERCEDES-BENZ      0064212498
MERCEDES-BENZ      0074218498
MERCEDES-BENZ      0084211998
MERCEDES-BENZ      0084212198
MERCEDES-BENZ      6674203001
MERCEDES-BENZ      6674203201
MERCEDES-BENZ      6674203601
MERCEDES-BENZ      6674203801
MERCEDES-BENZ      6674206101
MERCEDES-BENZ      6674206301

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80901 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu