Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 2.0 CDTi 4x4 (2021.04-???) 174km » DC80902 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Opel Insignia B Grand Sport (z18) 2.0 Cdti 4x4 (2021.04-???) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC80902 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80902 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80902

Zacisk hamulca jedno-/dwuobwodowego:2
Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Ate
System hamulcowy:ATE
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy stały (4-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:44
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:16
średnica [mm]:44
Technika połączeń:2Schläuche

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80902 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80902 MERCEDES G-CLASS (460) WSZYSTKIE SILNIKI 79 - PRZÓD LEWY
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0024213898
MERCEDES-BENZ      0034214198
MERCEDES-BENZ      0034214398
MERCEDES-BENZ      0034214998
MERCEDES-BENZ      0044218298
MERCEDES-BENZ      0064212998
MERCEDES-BENZ      0064213198
MERCEDES-BENZ      0074211598

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80902 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu