Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 272km » DC81182 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC81182 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC81182

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Akebono
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:54
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:19
Opcja wyposażenia:Akebono

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC81182 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC81182 HONDA ACCORD III 1.6 CA4 86 - 90 PRZÓD LEWY
numery OEM:
HONDA      45230-SD2-A00
HONDA      45230-SD2-A01
HONDA      45230-SE0-A01
HONDA      45230-SE0-A02
HONDA      45230-SE0-A03
HONDA      45230-SE0-A10
HONDA      45230-SE0-A11
HONDA      45230-SE0-A12
HONDA      45230-SE0-A13
HONDA      45230SD2A00
HONDA      45230SD2A01
HONDA      45230SE0A01
HONDA      45230SE0A02
HONDA      45230SE0A03
HONDA      45230SE0A10
HONDA      45230SE0A11
HONDA      45230SE0A12
HONDA      45230SE0A13

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC81182 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu