Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat (1988.01-1990.11) 115km » DC82093 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat (1988.01-1990.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC82093 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC82093 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC82093

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Nissin
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:51
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:21
średnica [mm]:51
Wał rozrządu:SOHC/OHC
Ograniczenia producenta:NIH
Ograniczenia producenta:NISSIN

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82093 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82093 HONDA CIVIC IV 1.5I, 1.6I VTEC EG4/EG5/EG8/EH9 92 - 96 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
HONDA      45018-SO4-000
HONDA      45018-SO4-003
HONDA      45018-SO4-G01
HONDA      45018-SR3-G00
HONDA      45018SO4000
HONDA      45018SO4003
HONDA      45018SO4G01
HONDA      45018SR3G00
HONDA      45210-SR3-G01
HONDA      45210-SR3-G02
HONDA      45210SR3G01
HONDA      45210SR3G02

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82093 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu