Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO I (CD9A) (1992.10-1993.12) 250km » DC82375 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) Evo I (cd9a) (1992.10-1993.12) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC82375 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC82375 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC82375

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Aisin
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:51
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:51

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82375 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82375 SUZUKI SAMURAI WSZYSTKIE SILNIKI 82 - PRZÓD PRAWY
numery OEM:
SUZUKI      55100-70A00
SUZUKI      55100-70A01
SUZUKI      55100-70A02
SUZUKI      55100-70A03
SUZUKI      55100-80010
SUZUKI      5510070A00
SUZUKI      5510070A01
SUZUKI      5510070A02
SUZUKI      5510070A03
SUZUKI      5510080010

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82375 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu