Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC82453 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC82453 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC82453 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DC82453

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Girling
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:43
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:26
Opcja wyposażenia:Girling
średnica [mm]:43

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82453 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82453 FORD MAVERICK 2.4, 2.7TD 02/93 - 04/98 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
FORD      1 954 457
FORD      1 956 422
FORD      1 956 493
FORD      1954457
FORD      1956422
FORD      1956493
NISSAN      41000-7C000
NISSAN      41000-OF002
NISSAN      410007C000
NISSAN      41000OF002
NISSAN      41111-9C125
NISSAN      41111-9C126
NISSAN      411119C125
NISSAN      411119C126

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82453 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu