Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) RS6 plus quattro (2004.04-2005.01) 480km » DC83110 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) Rs6 Plus Quattro (2004.04-2005.01) 480km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC83110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC83110 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC83110

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:AKEBONO
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:64
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:28
średnica [mm]:64
dla numeru OE:AKE
Information 3: Fin type caliper
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC83110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 128.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC83110 TOYOTA AVENSIS VERSO 2.0 D4-D, 2.0 VVT-I 08/01 - PRZÓD LEWY
numery OEM:
TOYOTA      4775044020

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC83110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu