Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C4 (4A2) S6 Plus quattro (1996.04-1997.10) 326km » DC83184 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) S6 Plus Quattro (1996.04-1997.10) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC83184 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC83184 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC83184

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:SUMITOMO
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:45
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:22
średnica [mm]:45
dla numeru OE:SUM

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC83184 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 128.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC83184 TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.0 D-4D 04/96 - PRZÓD LEWY
numery OEM:
TOYOTA      47750-35120
TOYOTA      4775035120

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC83184 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu