Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.3 i (1995.08-2002.01) 50km » DC83486 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Iv (ja_, Jb_) 1.3 I (1995.08-2002.01) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC83486 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC83486 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC83486

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:AISIN
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:25
średnica [mm]:57
dla numeru OE:AISIN

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC83486 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 128.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC83486 TOYOTA CELICA (ZZT23_) 1.8 16V VT-I 11/99 - 08/02 PRZÓD LEWY
numery OEM:
TOYOTA      47750-20510
TOYOTA      4775020510

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC83486 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu