Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA0580 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA0580 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA0580 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA0580
Alternator, Light duty Europe Reman DRA0580

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA1690

numer części:

DRA0580

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Długość 1 [mm]:51
See pictures, etc..
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0580 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA0580
numery OEM:
VOLKSWAGEN      049903023K
VOLKSWAGEN      060903017
VOLKSWAGEN      060903023B
VOLKSWAGEN      076903023F
VAG      035903015B
VAG      035903015L
VAG      049903017J
VAG      049903023G
VAG      049903023H
VAG      049903023HX
VAG      049903023K
VAG      055903023D
VAG      056903015C
VAG      056903015H
VAG      059903017H
VAG      059903017HX
VAG      060903017
VAG      060903017X
VAG      060903023B
VAG      060903023E
VAG      068903023A
VAG      068903025F
VAG      068903025FX
VAG      068903025P
VAG      068903025T
VAG      068903027Q
VAG      068903027QX
VAG      076903023F
zamienniki:
8EL 725 593-001
brak
HELLA
8EL 725 661-001
brak
HELLA
0 120 489 711
brak
BOSCH
0 986 031 501
brak
BOSCH
0 986 033 190
brak
BOSCH
436190
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0580 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów