Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 quattro (1993.11-1994.07) 139km » LRA00918 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) 2.6 Quattro (1993.11-1994.07) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA00918 LUCAS ELECTRICAL

LRA00918 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00918

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00918

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:68
Zacisk:Plug
Długość 2 [mm]:65
Długość 1 [mm]:52
otwór - śr. 1 [mm]:8
Grubość 1 [mm]:56

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00918 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00918 12V 65A AUDI 100 5E, 5S
numery OEM:
VAG      035903015B
VAG      035903015L
VAG      049903017J
VAG      049903023G
VAG      049903023H
VAG      049903023HX
VAG      049903023K
VAG      055903023D
VAG      056903015C
VAG      056903015H
VAG      059903017H
VAG      059903017HX
VAG      060903017
VAG      060903017X
VAG      060903023B
VAG      060903023E
VAG      068903023A
VAG      068903025F
VAG      068903025FX
VAG      068903025P
VAG      068903025T
VAG      068903027Q
VAG      068903027QX
VAG      076903023F
zamienniki:
8EL 725 593-001
brak
HELLA
8EL 725 661-001
brak
HELLA
432853
brak
VALEO
436189
brak
VALEO
0 120 489 711
brak
BOSCH
0 986 031 501
brak
BOSCH
0 986 033 190
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA00918 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00918 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów