Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA0850 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA0850 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA0850 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA0850
Alternator, Light duty Europe Reman DRA0850

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA1960

numer części:

DRA0850

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG109
śr. koła pasowego [mm]:9,7
Bracket: 1 x d8,2 on 86PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0850 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA0850 KADETT/ASCONA/MANTA
numery OEM:
OPEL      1204018
OPEL      1204019
OPEL      1204112
OPEL      1204120
OPEL      1204165
OPEL      1204168
OPEL      1204170
OPEL      1204310
zamienniki:
8EL 725 566-001
brak
HELLA
8EL 725 605-001
brak
HELLA
8EL 725 763-001
brak
HELLA
8EL 725 797-001
brak
HELLA
8EL 737 193-001
brak
HELLA
436153
brak
VALEO
0 120 300 530
brak
BOSCH
0 120 300 531
brak
BOSCH
0 120 339 524
brak
BOSCH
0 120 400 504
brak
BOSCH
0 120 400 505
brak
BOSCH
0 120 400 628
brak
BOSCH
0 120 400 645
brak
BOSCH
0 120 400 656
brak
BOSCH
0 120 400 710
brak
BOSCH
0 120 400 711
brak
BOSCH
0 120 400 742
brak
BOSCH
0 120 400 838
brak
BOSCH
71-0316
brak
KAGER

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0850 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów