Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA2790 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA2790 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA2790 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA2790

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA3900

numer części:

DRA2790

Długość 1/Długość 2 [mm]:26.8 / 65.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG272
Ilość żeber:4
Długość 1 [mm]:19

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA2790 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA2790 50A IR CITROEN VISA/BX/C25/C15/PEUGEOT 205/305/309/405/J5
numery OEM:
MITSUBISHI      A2T26391
MITSUBISHI      A2T27091
MITSUBISHI      A2T27091A
MITSUBISHI      A2T27091B
MITSUBISHI      A2T27091C
MITSUBISHI      A2T27091D
MITSUBISHI      A2T27091F
MITSUBISHI      A2T34591
MITSUBISHI      A2T34591A
MITSUBISHI      A2T34591B
MITSUBISHI      A3T03292B
MITSUBISHI      A3T45292
MITSUBISHI      A3T45292C
MITSUBISHI      A3T45298C
MITSUBISHI      A3T45298F
zamienniki:
71-0173
brak
KAGER
8EL 725 695-001
brak
HELLA
8EL 725 786-001
brak
HELLA
8EL 725 880-001
brak
HELLA
0 120 488 214
brak
BOSCH
0 120 489 157
brak
BOSCH
0 120 489 258
brak
BOSCH
0 120 489 259
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA2790 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów