Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-911 hella

Alternator 8EL 011 710-911 HELLA

8EL 011 710-911 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-911
Alternator 8EL 011 710-911
8EL 011 710-911
hella 8EL 011 710-911 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA294IR

numer części:

8EL 011 710-911

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 50
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 56
Ilość żeber 4
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-911 HELLA

Alternator (14V, 50A) pasuje do: CITROEN BX, C15, C15/MINIVAN, C25, VISA, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 305 II, 305/KOMBI, 309 I, 309 II, 405 I, J5 1.4-1.9D 10.82-12.00
numery OEM:
CITROËN      555724
CITROËN      557024
CITROËN      5705 2K
CITROËN      5705.25
CITROËN      5705.Z0
CITROËN      570580
CITROËN      91.510.950.80
CITROËN      91.517.983.80
CITROËN      95.619.191
MITSUBISHI      A2T 26391
MITSUBISHI      A2T 26391G
MITSUBISHI      A2T 27091
MITSUBISHI      A2T 27091A
MITSUBISHI      A2T 27091C
MITSUBISHI      A2T 27091D
MITSUBISHI      A2T 27091E
MITSUBISHI      A2T 27091F
MITSUBISHI      A2T 27091G
PEUGEOT      5557.24
PEUGEOT      5570.24
PEUGEOT      5705 2K
PEUGEOT      5705.25
PEUGEOT      5705.80
PEUGEOT      5705.Z0
PEUGEOT      91.510.950.80
PEUGEOT      9151798380
PEUGEOT      9561 9191
zamienniki:
8EL 725 695-001
brak
HELLA
V22-13-32790
brak
VEMO
0 120 488 214
brak
BOSCH
0 120 489 157
brak
BOSCH
0 120 489 258
brak
BOSCH
0 120 489 259
brak
BOSCH
746002
brak
VALEO
746802
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-911 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów