Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3160 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3160 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3160 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3160
 

    Ocena:
numery handlowe:

DA4270

numer części:

DRA3160

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Długość 1 [mm]:54
See pictures, etc..
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3160 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3160 AUDI 80/100/200/COUPE/VW PASSAT
numery OEM:
VOLKSWAGEN      025903015B
VOLKSWAGEN      025903015C
VOLKSWAGEN      026903015B
VOLKSWAGEN      026903015F
VOLKSWAGEN      026903017B
VOLKSWAGEN      034903015M
VOLKSWAGEN      049903023A
VOLKSWAGEN      049903027
VOLKSWAGEN      049903027A
VOLKSWAGEN      053903015B
VOLKSWAGEN      073903023
VAG      026903015F
VAG      049903027A
zamienniki:
0 120 469 012
brak
BOSCH
8EL 725 720-001
brak
HELLA
8EL 725 722-001
brak
HELLA
8EL 731 703-001
brak
HELLA
8EL 731 704-001
brak
HELLA
436292
brak
VALEO
0 120 469 601
brak
BOSCH
0 120 469 610
brak
BOSCH
0 120 469 633
brak
BOSCH
0 120 469 674
brak
BOSCH
0 120 469 696
brak
BOSCH
0 120 469 729
brak
BOSCH
9 120 080 167
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3160 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów